Vanessa Vanja Vendela Höglund

 
Jag kom ihåg när vi träffades första gången, jag hade sett dig i skolakatalogen och tänkt henne ska jag bli kompis med. Jag kom in i klassrummet och ni bjöd in mig till erat bord, sedan gjorde vi dom där interjuverna, och lärde känna varandra jätte mycket.. Dagen efter, kommer du ihåg när vi satt i grupprummet och pratade? Och vi pratade om bästisar och att vi inte hade någon för vi var rädda för att bli svikna? Jag tror det var då det sa KLICK. Sedan två dagar efter när vi gick hem till mig och satt i puffarna och åt piggelin! Åh.. Och sedan när vi satte döskallarna i pannan? Och tog en massa kort! Och när vi målade oss i ansiktet med ansiktspennor? Det var så kul!  
Och när vi var på halloween discot, och målade oss likadant och alla blev super rädda för oss! Eller när vi sminkade oss som fjortisar och var med i F och E's film? Åh, eller när vi tränade lucky och lucie? Och var i flempan och pantade alla de där burkarna som man inte kunde pant. Eller när vi var i stan och shoppade? Eller varje gång vi ätit på subway? Eller när vi hade kuddkrig, eller när vi tog alla de där korten till våra collage? Eller alla gånger vi gått halloween, eller när vi red, eller alla gånger vi dampat, alla klassfester. Åh, jag älskar dig, du är den jag ALLTID är mig själv med, hela tiden. Du är den jag berättar ALLA. Mina hemligheter till. Din familj är som min, och våra pappor.. HAHA! Och alla våra framtidsplaner, happy swag fashion osv. Du och jag föralltid, du är den bästa vännen man någonsin skulle kunna önska sig! Jag älskar dig.  
hermana❤
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: