Tjotahojtan rosa pingviner kan flyga på gröna moln

dagen idag såg ut såhär,jag gick upp, åt frukost, kollade på ett avsnitt av gossip girl, klädde på mig, borstade tänderna, gick till skolan, hade super rolig matte bästa på länge, rast, lektioner, lunch, idrott, och sen slutade vi. Jag och nessie gick hem till mig och gjorde smoothie och toast, pluggade, och planerade lite! känner att de blev ett litet vimsigt inlägg! 
 
Men iallafall, nu tittar jag på snobben eller alltså just nu bloggar jag ju.. heheheh. Men nu ska jag ta fram matten och göra klart den och sedan äta och ha fredagsmys! TJOHO DET ÄT FREDAG! Sedan helg! Imorgon är det träning! Så jag har längtat, åh.. Och på söndag ska jag antagligen vara med nessie!
Men iallafall, ha en trevlig fredag så hörs vi! 
 
puss och kram, /Hanna! 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: