Hanna Tindra Pettersson!

Vart ska jag börja? Jag kan minnas alla minnen och du med. Du är piff & jag puff, humle och dumle. scooby doo och shaggy! Du och jag är som klister vi är så j*vla bra tillsammans. Jag är mig själv med dig och kan släppa loss från allt. Det enda jag tänker på är dig när jag är bara med dig. Du är världens bästa vän och ingen får sno dig från mig för  just nu är vi som klister. Jag älskar dig Hanna, Hanno, Hannszi, bror, syster, piff, humle, scooby. Du är mitt allt och allting jag gör med dig blir så stort och bra. DU & JAG ÄR IMOT VÄRLDEN kommer du ihåg när vi ritade hemma hos mig och du skrev det på ett papper och satte upp det på min vägg? MINNEN!  ;] 
 
haha, vi gör alltid smoothie, varför just smoothie? höhö. GALNA TJEJER!
 
PUSS! TE AMO HERMANA. AMOR. TI AMO SORELLA! ;*
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: