"De tio först som KOMMENTERAR skriver jag om på min & nessies blogg"

Paloma grav:världeeens finaste kompis, as grym på fotboll tar alla killar, får mig alltid att skratta! Loveu.
Wilma ljung: super fin tjej med finste klädstilen och personligheten, vii måste verkligen ses! Saknar dig suuuuper mycket!
Vanessa höglund: min bästavän, älskar dig otroligt mycket min finaste. Den som alltid finns där, i alla lägen oavsett. Till dig berättar jag och lite till! Och alla minnen herregud! Jag älskar dig!
Lucas jarmunger: Fin och snäll kille i min kompis lag!
Ida Nordanståhl: Åhhh jag saknar dig jätte mycket! Chatten på facebook nuuuu!
Linn Englund: Super söt och fin tjej, träffat några gånger! super rolig också!
Nellie evling: Tjej i min förra klass! Snäll!
Maria bennis: Super rooooig, alla minnen! Ses imorgon! ;)
Sanna Löfström: Jätte fin tjej i fyran! (?) 
Moa lindeman: syster <3 

Postat av: Wilma <3

Tack dsm hjärtat! Måste ses snart puss.. <3 :*

2012-11-09 @ 20:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: