Snökaos

Hej & hå snöstormstå, nejen hejsan alla läsare! Vilket sjukt snökaos, meter upp till midjan när jag gick hem, ramlade 10000 gånger. Men som tur va har jag täckisar, men åsido känner man sig som en machmellow, ja maschelleow kanske det stavas? Ingen som vet, inte ens jag!

Idag skulle vi egentligen bada med klassen, men när vi kommer till busshållplatsen får vi veta att bussarna är avstängda, det var inte så kul! Men efter mycket om och len gick vi iallafall sluta för vår lärare, jag och Nessie, Thea, Felicia och Emelie gick till en pizzeria och satt där tills snöstormen såg bättre ut!

Just nu pluggar jag geografi, blindkarta! Det är sjukt svårt att memorera länderna och vi ska kunna dem till imorgon! Oh no..

Jaja, jag bloggar imorgon! Bjuder på några bilder! Puss & kram!









Postat av: emma ~ sjufoto! ★

allt bra ? :)

2012-12-05 @ 17:21:35
URL: http://sjufoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: