Sjukling+Gossip Girl+Nudlar+Frukt+Thailando

Hanna här, sjuklingen. Nej men jag är sjuk, magknip hela tiden och ont i huvudet och feber, hoppas jag blir bättre till imorgon då jag ska spela cup inomhus med mitt fotbollslag! Någon som vet någonting man kan göra om man nästan har magknip hela dagarna? Eller ska man bara vänta tills det går över?

Aja, idag har jag kollat på tv och gossip girl. Sedan har jag ätit nudlar och en massa frukt!

Nu har jag precis ätit, väntar på lite fredagsmys och ska straxt kolla på xfactor!

HÖRNI SÅ NI VET ÄR DET NOG BARA JAG SOM KOMMER BLOGGA PÅ DE TRE VECKOR SOM KOMMER FRAMÖVER! Eftersom nessie, som också bloggar här, ska åka till Thailando imorgon och kommer hem om 3 veckor, hur ska jag klara mig!? Äh, det tar jag tag i senare!

Ha en bra fredag hörrni! Kramis


Jag och nessie, min bästavän! Jag kommer sakna dig! Du vet att jag älskar dig! Ha så kul i thailando, ringer ikväll!..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: