HOHO

Idag har varit en dag, sådär dag. Det finns bättre men men.. Jag blev mulad idag, killarna ska få igen imorgon! Helt klart! Hoho, faaaarlig.. Watch out.. Idag hade vi hemkunskap också, vi bakade scones, det var äckligt. Bra dag va!? När jag kom hem pluggade jag och åt en lussebulle. Plugga var tråkigt, så lussebullen blev min räddning. Sen pluggade jag till maten.. Och tog en liten break och åkte pulka, det var funny! Sedan pluggade jag, och just nu bloggar jag, måste plugga sen också kul, LOL. 
 
Hörrni inte så kul inlägg va? Men hade tyvärr ingenting kul att blogga om, men förresten vad tycjer ni om julkalendern? Jag tycker den är super rolig, mest roligt är att äta chockladen i min kalender, hoho. Vet ni varför jag söger hoho, nej det är inte för det låter som en uggla, utan för det säger tomten, typ
- HOHO, finns det några snälla barn här? 
Det får mig att längta SUPER DUPER mycket till julafton, undra vad jag får för julklappar, hoho. Där kom det igen HOHO. Hahhaha, eller jag menade hohhoho, knasigt va?
har ni några bra tips på vad man kan ösnka sig i julklapp? Brist på önskelist förslag? Me to, hoho, joppas tomten kommer på något bra eller vad säger ni?
 
knasigt inlägg, men det får duga! Hoho, snart är det jul. HOHO HA EN BRA KVÄLL, KRAM RULLE MED EN LUSSEBULLE! Där kom det ett snyggt rim också, firnuligt! Kram till er iallafall, /Hanna. 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: