Dagen efter julafton

Hejsan!
Igår var det julafton, vi kom precis innan Kalle Anka, efter Kalle Anka åt vi julbord, ja allt ni kan tänka er. Jätte mysigt! Sedan kollade vi på massa filmer, en av dem var ensam hemma. En stund efter det så åt vi knäck, julmust, glögg och allt sådant. Sen kom tomten och då började vi öppna alla julklappar, det var verkligen ett berg av julklappar! Det bara växte och växte! Jag blev jätte nöjd med alla mina julklappar, men jag väljer att inte skriva ut dem här på bloggen! Snart kommer nessie hem också! Vi har messar och skypat och sådant, så vi har hållt kontakten ändå! Hon har det super och lever som en kung, snarare en drottning kanske.. Jaja, nu tittar jag iallafall på kamelontens hämnd, lassemajas detektivbyrå! Nu ska jag kika vidare! Vi hörs, puss & kram!
En bild ifrån igår:




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: